Hejsan bloggen!
 
Idag har jag varit hos tandhygienisten för att slipa bort lite tandsten och för att få lite tips om tandvård, Jag valde att fixa tänderna utan bedövningssalva vilket jag ångrade då hon började men jag höll ut så jag sket i det, först tryckte hon ner en krok i tandköttet för att leta efter fickor ( början på tandlossning ) och sedan började hon slipa bort tandsten och shit vad ont det gjorde och vad mycket det blödde i munnen på mig efteråt! Nästa gång jag blir kallad till tandhygienisten så kommer jag be om bedövningssalva iallafall! När vi väl kom hem då började det värka i munnen och jag kände mig helt öm men efter soppa till middag och några alvedon så gick det bra!
 
Nu har jag iallafall kommit upp från ett riktigt hett bad, Det finns inget skönare tycker jag! Nu sitter jag och kollar på massa prylar på nätet och drömmer mig bort, Kommit fram till att använda 500 kr varje månad för att handla saker jag kommer behöva sen då jag flyttar ut som köksgrejer, mattor, porslin osv! smart va??
 
Jaja där fick ni en liten uppdatering iallafall, nu ska jag lägga mig till sängs då det är en dag imorgon också!
kram på er alla , Godnatt!:)

Kommentera

Publiceras ej